Reclamatii

Stimati vizitatori,

SC Aquacaras SA Caras Severin pune la dispozitia dumneavoastra serviciul “Reclamatii “

Astfel orice persoana care doreste sa depuna o reclamatie referitor la aspecte legate de activitatea societatii noastre o poate face trimitand un e-mail la adresa office@aquacaras.ro

ATENTIE !

Reclamatia va fi validata numai daca contine :

1. Numele si prenumele reclamantului

2. Adresa completa

3. Numarul de telefon

4. Detalii semnificative referitoare la problema semnalata

Nu vor fi validate reclamatiile care nu contin date de identificare complete.

Reclamatiile in care s-a folosit limbaj neadecvat se vor clasa automat si nu vor fi date in lucru pentru solutionare.

Va multumim .

 

PROGRAM AUDIENŢE

DIRECTOR GENERAL – CIOBANU MIU-NICOLAE

LUNI ORELE 10-12

Conform Instrucțiunii de lucru IL-512-01 – ” Organizarea audiențelor” înscrierea în audiență se face prin completarea Notei de audiență F_512_01-Nota-Audiente

Înscrierea în audiență se poate face:

1. Prin depunerea formularului la Secretariatul Directorului General din Reșița, Piața Republicii, nr. 7

2. Telefonic la numărul de telefon 0255/212458

3. Prin trimiterea formularului completat la numărul de fax 0255/214421

4. Prin trimiterea formularului completat pe adresa de email:  office@aquacaras.ro

În formular trebuie menționate :  numele și prenumele solicitantului audienței, adresa de domiciliu, număr de telefon, motivul audienței.

Asistentul Manager din cadrul Compartimentului Secretariat și relații cu publicul va programa audiența și va comunica solicitantului data și ora care se va acorda audiența.

PDF24    Send article as PDF