AquaCaraș continuă să își perfecționeze activitatea în scopul îmbunătățirii serviciilor prestate către populație. În acest sens, urmărește să permanentizeze analizele si instruirile angajaților de specialitate. O asemenea analiză a avut loc în data de 21.11.2024, unde conducerea societății a discutat cu angajații, strategii și soluții pentru dezvoltarea infrastructurii de apă și canalizare, cu scopul de a răspunde mai bine nevoilor comunității.
În cadrul ședinței, au fost abordate o serie de subiecte esențiale pentru buna funcționare a societății. Discuțiile au vizat aspecte din domeniul tehnic, cu un accent special pe soluții pentru îmbunătățirea infrastructurii, creșterea calității apei și sectorizarea rețelelor, măsură menită să reducă numărul consumatorilor afectați în cazul opririlor de apă.
De asemenea, au fost analizate subiecte de ordin comercial, axate pe consolidarea relațiilor cu clienții și optimizarea eficienței operaționale dar s-a pus un accent deosebit și pe îmbunătățirea comunicării, atât interne, cât și externe, pentru a asigura transparență și pentru a consolida relația cu comunitatea deservită.
„Astfel de întâlniri sunt esențiale pentru a evalua constant direcțiile de dezvoltare ale societății Aquacaras și pentru a ne asigura că infrastructura noastră este pregătită să răspundă cerințelor în continuă schimbare ale comunității noastre. Obiectivul nostru este să oferim servicii de apă și canalizare de calitate, într-un mod sustenabil și eficient, iar aceste ședințe de lucru reprezintă pași importanți în acest proces.” a declarat Gheorghe Filipescu, directorul general al Aquacaras.