Activitatea de ”foc continuu”
de la
Aquacaraș S.A. ,
din perioada sărbătorilor de iarnă, în cifre.
În perioada 24.12.2019- 05.01.2020 , am primit, prin Dispeceratul Central și prin dispeceratele exploatărilor din județ, un total de 157 de reclamații. Defalcat: 96 reclamații privind rețelele de alimentare apă și 61 de reclamații privind funcționarea rețelelor de canalizare.
Iată cum au fost rezolvate acestea:
- · 41 reclamații,( 32%) au fost rezolvate în ziua în care ne-au fost semnalate.
- · 66 reclamații,( 58%) au fost rezolvate a doua zi
- · 16 reclamații(10%), din cauza, fie a condițiilor de iarnă, fie din cauza complexității lucrărilor, au avut un interval de remediere, mai mare de 2 zile.
Vă rugăm să aveți în vedere că, în perioada sărbătorilor, condițiile de lucru la temperaturi scăzute,au fost deosebit de grele. Țineți, vă rugăm, cont de faptul că utilajele specializate pentru desfundarea, degajarea, colectarea apei uzate descărcate accidental, în cazul avariilor, nu funcționează, la temperaturi mai scăzute de 0(zero) gr. C.